Osim što nas izluđuju 😁

Gledate neki video na Jutjubu i taman što se unesete, iskoči vam reklama koju morate da odgledate makar 5-10 sekundi, nakon čega je možete preskočiti. Poznato? O daa. 😒

Međutim, pravi problem nastaje kada želite da gledate ili slušate Jutjub snimak koji vas zanima dok perete sudove, spremate ručak, ili jednostavno obaljvate neku drugu stvar koja ne zahteva svu vašu pažnju.

U tom trenutku se dešava da morate da prestanete da radite to što radite, operete ili obrišete ruke kako biste kliknuli na čuveno skip ad. To je ono što nas vrlo često natera da se iznerviramo i jednostavno odustanemo od snimka.

Takvu svakodnevnu situaciju opisao je i jedan tviteraš, obrazlažući pritom da se bes vrlo lako može usmeriti ne na sam Jutjub kao platformu, ili snimak koji se gleda, već na onoga ko je platio tu reklamu kako bi izreklamirao svoj određeni proizvod.

IZVOR: TW / @Pucque

Prema reakcijama koje je ovaj tvit izazvao, čini se da je Tviter preplavljen ljudima koji se slažu sa onim što je u tvitu izneto.

Da li bi to moglo da natera oglašivače da dobro promisle kada sledeći put odluče da plate reklamu na Jutjubu? Jer Jutjubu se svakako isplati, ali da li se isplati i onima koji se reklamiraju?

Autor: redportal.rs

#jutjub reklame

#mudrolije

#pike

#tviter

#tvitera