Kada je vrištanje profesija

Ešli Peldon je profesionalna umetnica vrištanja koja provodi sate vrišteći u mikrofone visoke vernosti kako bi snimila razne vrste krikova za filmove i TV emisije.

Da li ste se ikada zapitali kako holivudske zvezde uspevaju da na internetu vrište savršeno? To nije lako izvesti ako razmislite o tome, a realnost je da ne rade baš one to. Baš kao što kaskaderi zamenjuju većinu glumaca za opasne scene, "umetnici vrištanja" stavljaju svoje glasne žice na kocku za scene koje mogu privremeno ili trajno da oštete glasove glumaca. Ešli Peldon je jedna takva umetnica vrištanja koja prirodno može proizvesti razne krikove koji se snimaju i koriste u filmovima i TV serijama.

- Mi smo kao kaskaderi, radimo teške stvari koje mogu da naškode glasu glumca ili su van njihovog dometa - napisala je Ešli nedavno za The Guardian.

- Kao umetnik vriska, morate da znate suptilne razlike između vriska i da odredite da li bi trebalo da dosegnu vrhunac u određenim tačkama ili da ostanu stabilni veoma dugo vremena.

Ešliin talenat za vrištanje otkriven je u mladosti, a njena sposobnost vrištanja je naravno odigrala veliku ulogu u dobijanju svojih ranih filmskih uloga. Sa 7 godina dobila je ulogu u filmu Dete gneva, koji je ispričao istinitu priču o devojčici koja je pretrpela teško zlostavljanje kao dete i sadržao je duge scene vikanja i vrištanja. Osvrćući se unazad, Ešli oseća da je Dete ljutnje oblikovalo njenu karijeru.

Do svoje dvadesete, Ešli Peldon je snimila preko 40 filmova i TV serija, a već je bila u potrazi za mirnim životom, pa je prešla na glasovnu glumu. Imala je sreću da dobije delove koji su joj omogućili da koristi svoj širok spektar vrištanja, i po tome je na kraju postala poznata.

- Ako vidim bubu, vrisnuću. Vrištaću kada se uplašim ili zaprepastim. To je tako prirodno, odmah izlazi na videlo - kaže mladi glumac.

Rad umetnika krika počinje u fazi postprodukcije. Ponekad glumci jednostavno nemaju vremena da odigraju sjajnu vrištanje, a neki jednostavno nemaju vokalni opseg. Tu dolaze ljudi poput Ešli. Oni mogu bolje da odrede koja vrsta vriska najbolje odgovara određenoj sceni i imaju vokalne sposobnosti da daju bolji rezultat.

Ešli kaže da postoji mnogo različitih krikova, poput vriska straha, besa, besa, vriska radosti i uspeha, kao i zapomaganja, vriska bola i napora, ali od svih njih su oni koji izražavaju tugu. najteže za umetnika vriska.

Peldon kaže da ne uvežbava vrištanje, već nekako prirodno, u zavisnosti od scene na kojoj radi. Međutim, ona ponekad vrišta u mikrofon i do osam sati, što može biti iscrpljujuće.

Iako je vrištanje prirodno za Ešli, ona je jednom privremeno izgubila sposobnost, nakon što se malo zanela na vožnjama u Diznilendu sa svojom decom.

Autor: odditycentral.com / redportal.rs

#vrištanje