Više preliva, tostirane zemičke i još mnogo toga...

Kompanija Mekdonalds saopštila je da poboljšava ukus svojih hamburgera: zemičke će biti tostirane, sir topljen, a čuveni Big Mek hamburger će ubuduće imati više preliva.

Kako je naveo Mekdonaldsov šef za marketing i iskustva kupaca Tarik Hasan:

Videli smo priliku da unesemo neke promene da bi naši hamburgeri bili još ukusniji.

Promene su već uvedene u Australiji, Kanadi i Belgiji. Što se Amerike tiče, novi, poboljšani hamburgeri se prodaju u nekim gradovima saveznih država Kalifornija, Vašington, Arizona, i u drugim državama na zapadu SAD.

Na celokupnoj teritoriji SAD će se prodavati od 2024. godine.

Kompanija Mekdonalds će promovisati nove hamburgere uz pomoć virtuelnog lika Hamburglara, koji se koristio u reklamama tokom sedamdesetih i osamdesetim godina prošlog veka otpustio stotine zaposlenih u SAD zbog restrukturalizacije firme, ali posete ovog lancu brze hrane su u porastu.

Autor: tanjug.rs