Jedan od bivših radnika Tvitera, koji je bio zadužen za oglašavanje, rekao je da Mask "nema pojma o čemu priča". 😱

Šef Tvitera Ilon Mask nakon što je otpustio dvije trećine radne snage, okupio je preostale uposlenike Tvitera u sedištu u San Francisku te im je rekao da je s otkazima završeno.

Međutim, to navodno nije istina, pišu Nezavisne.

Tri kruga otpuštanja

Prošle sedmice otkaze je dobilo na desetine uposlenika Tvitera iz odela prodaje i inženjeringa. Takođe, otpušten je jedan radnik koji je direktno izveštavao Maska, a koji je upravljao inženeringom za poslovanje s oglasima.

Ove informacije su otkrili izvori iz kompanije, ali ih potvrđuju i postovi otpuštenih radnika na društvenim mrežama.

Mask je u međuvremenu dao direktivu da se promeni način targetiranja oglasa na glavnom fidu Tvitera i to za samo sedam dana, a to je dio njegov plana da se popravi ono što je lično nazvao "najgorom relevantnošću oglasa na svetu". Šef Tvitera želi da promeni targetiranje oglasa kako bi funkcionisalo kao Guglovi oglasi, koji prvenstveno targetiraju prema ključnim rečima u pretrazi, a ne na osnovu aktivnosti korisnika i podataka profila.

To je pristup koji dobro funkcioniše za pretraživače, gde ljudi izražavaju specifičnu nameru da nađu nešto, a upravo to je pomoglo Guglu da izgradi jedan od najprofitabilnijih biznisa svih vremena. Međutim, to dosad nije funkcionsalo za poslovanje društvenih mreža.

Posao poboljšanja oglasa

Otpušteni inženjerski menadžer za monetizaciju Marcin Kadlucka, koji je podnosio izveštaje Masku, dao je osvrt neizvodljivosti sedmodnevnog roka u svom tvitu, navodeći da se taj posao poboljšanja oglasa može obaviti za dva do tri meseca, prenosi Avaz.

Mask je sličan rok dao za promene koje se odnose na Tviter Blue kvačicu nakon što je kupio kompaniju, ali rok nije bio ispunjen. O načinu na koji bi oglasi trebali funkcionisati na Tviteru, on bi mogao promeniti mišljenje.

Ipak, ono na šta Mask stavlja fokus jeste poboljšanje oglasa.

Mask smatra da su manje personalizirani i efikasni u odnosu na konkurenciju. Ipak, zasad nije jasno da li će promena targetiranja biti vođena ključnim rečima kao što je slučaj za Gugl oglase i da li će poboljšati kvalitet Tviterovog oglašavanja.

Jedan od bivših radnika Tvitera, koji je bio zadužen za oglašavanje, rekao je da Mask "nema pojma o čemu priča".

Autor: Nezavisne