Reč je o izgubljenom prtljagu, a to je posledica nedostatka osoblja u haosa koji je nastao na aerodromu Hitrou usled toga

Aviokompanija Delta Air Lines se odlučila na "kreativno" rešenje kako bi rešila ogroman problem s prtljagom putnika koji lete s aerodroma Hitrou u Londonu.

Deltin avion je obavio let između Londona i Detroita bez putnika, ali je transportovao hiljadu torbi. Reč je o izgubljenom prtljagu, a to je posledica nedostatka osoblja u haosa koji je nastao na aerodromu Hitrou usled toga. Situacija koja vlada u proteklim sedmicama na ovom aerodromu nazvana je "airmageddon", a uprava Hitroua je morala reagovati na otkazane letove i ogroman broj žalbi zbog izgubljenog prtljaga.

Zbog toga je londonski aerodrom bio primoran ograničiti broj putnika na 100.000 dnevno. Aviokompanija Delta je pronašla način da reši problem izgubljenog prtljaga iako nije mogla primiti više putnika, a to je let koji će transportovati samo prtljag. Nakon što je avion sleteo u Detroit, prtljag je prosleđen putnicima.

Delta i druge američke kompanije imaju i vlastite probleme s nedostatkom osoblja, kao i problem u uslugama. Ove sezone je zbog toga otkazano gotovo 30.000 letova iz i prema SAD-u. Problemi su posebno izraženi tokom praznika.

Kako bi smanjila broj otkazanih letova, kompanija Delta će ove godine izdvojiti dodatnih 200 miliona dolara za prekovremeni rad te premium isplate. Ipak, to ne obuhvata druge troškove povezane s poremećajem usluga kao što su letovi aviona punih prtljage bez putnika.

Autor: redportal.rs

#AVION

#London

#detroit

#prtljag