Što bi rekli a deal with the devil 😁

MoviePass platforma koja omogućava korisnicima da gledaju najnovije filmove skoro za džabe, uvodi jednu čudnu novinu - ako hoćete da "kupite" film uz pomoć "digitalnog novca" (koji se zarađuje u njihovoj aplikaciji) MORAĆETE da gledate reklame. 🤯

Ali nije tu kraj! Ako kojim slučajem hoćete da pustite da idu reklame dok vi odete do vecea ili napravite sebi kafu, NE MOŽE. Aplikacija će odmah pauzirati sve reklame uz pomoć softvera za praćenje rožnjače i sačekati vas da se vratite!

Kako objašnjava Stejsi Spajks ko-osnivač kompanije:

To je način da zatvorimo taj krug i daučinimo ceo sistem daleko efikasnijim. Ja bih želela da budem u mogućnosti da vidim film besplatno, stoga će reklame i ljudi koji se reklamiraju sastavljati sadržaj veoma sličan onome koji vidite pre početka filma u bioskopu.

Kako navodi MoviePass namera je da se spreči da sadržaj kompanija koje se reklamiraju prođe ne primećen, dok će sa druge strane direktno pružiti korisnicima mogućnost da kupuju filmove gledajući reklame (što više reklama gledate to ćete više virtuelnog novca zaraditi koji možete u aplikaciji potrošiti da kupite nove filmove). Kako "objašnjavaju" svoj stav:

Pre smo imali situaciju u kojoj ljudi samo spuste svoje telefone ili druge uređaje i ne obraćaju pažnju na njih. Međutim, na ovaj način će korisnici zarađivati sebi kredit. Danas preko 70% reklama uopšte nije "viđeno" iako se vodi da jeste. Na ovaj način i ljudi koji se reklamiraju dobijaju ono što su platili kao i ljudi koji gledaju filmove.

Tehnologija će konstantno koristiti kameru telefona preko koje će skenirati vaše lice i na taj način osigurati da uvek direktno gledate u ekran. Mereći vreme gledanja reklama korisnici će dobijati virtuelni novac koji će ići na njihov "račun" u okviru aplikacije sa kojim će dalje kupovati filmove po želji.

MoviePass kreće sa radom od leta. Da li biste vi pristali na ovakav dil? 😊

Autor: redportal.rs

#Obavezno gledanje reklama

#Skeniranje očiju

#aplikacija

#filmovi

#moviepass

#novac

#reklame