Grb treba da simbolizuje strast, tradiciju i posvećenost.

Ovo na početku razgovora za Novosti otkriva Vanja Kostić, direktorka marketinga i pi-ar službe FS Srbije. U godini velikog uspeha i plasmana "orlova" na Svetsko prvenstvo, uporedo sa sjajnim izdanjem naših reprezentativaca, Fudbalski savez i pre svega njegov marketing-medija tim bili su fantastična logistika selektoru Stojkoviću, Tadiću i saigračima. Brojne aktivnosti, vezane za same utakmice, ali i društveno odgovorne akcije prethodili su gotovo svakom dobrom rezultatu. Pravi povod za intervju sa ženom čije su ideje, vizija i energija "izvele" FSS sa terazijske adrese i mnogo vidljivije nego ranije uključile u društvena zbivanja i marketinški teren.

Direktorka otkriva da će Puma, sa kojom naša nacionalna asocijacija sarađuje od 2018. godine, promovisati nove komplete krajem maja, ili početkom juna. Istovremeno, FSS je odlučio da ubuduće "razdvoji" grbove, odnosno zaštitni amblem saveza kao krovne organizacije i grb koji krasi dres nacionalnih selekcija.

- Želimo da kreiramo brend naše reprezentacije. U tom procesu, razdvajanje institucionalnog grba od reprezentativnog je praksa koja se već sprovodi u većini evropskih saveza. Nacionalni savez, kao krovna institucija, treba da bude predstavljen kao moderna i autoritativna institucija. Sa druge strane, grb koji će ubuduće krasiti dres fudbalera treba da simbolizuje tradiciju, strast, posvećenost, jedinstvo i hrabrost sa kojim će se navijači identifikovati - ističe direktorka marketinga za Sportski magazin.

Foto: Novosti.rs/M. Vukadinović

- Želimo da kreiramo brend naše reprezentacije. U tom procesu, razdvajanje institucionalnog grba od reprezentativnog je praksa koja se već sprovodi u većini evropskih saveza. Nacionalni savez, kao krovna institucija, treba da bude predstavljen kao moderna i autoritativna institucija. Sa druge strane, grb koji će ubuduće krasiti dres fudbalera treba da simbolizuje tradiciju, strast, posvećenost, jedinstvo i hrabrost sa kojim će se navijači identifikovati - ističe direktorka marketinga za Sportski magazin.

- Ove novine samo su deo kampanje koja bi trebalo da reafirmiše kult reprezentacije. Svi su videli fantastičnu želju i borbu kojom su fudbaleri i selektor Stojković prokrčili put do Katara. Taj uspeh je baza preko koje želimo još više da približimo navijače reprezentaciji, odnosno da na njima budu simboli koji će ljubitelji fudbala prepoznavati kao zaštitne znake fudbalske reprezentacije Srbije - kaže Kostićeva.

Autor: Novosti.rs

#Srbija

#fudbal

#svetsko prvenstvo