Sponzorisana reklama za Noć veštica je možda otišla predaleko...

Uskoro sledi praznik Noć veštica gde je poenta biti mračan, misteriozan i strašan. Mnoge kompanije upravo vole da se bave tematikom praznika kako bi svoj proizvod plasirali bolje i kako bi bio dopadljiv potrošačima ali ovog puta je reklama koju je Tviks sponzorisao izazvala veliku kontroverzu.

Tviks je u ovoj reklami hteo da promoviše društvenu poruku da i dečaci mogu da nose ženske haljine ili odeću i da to po njima ne treba osuđivati, sve u tematici Noć veštica.

Dečaku koji nosi žensku haljinu u spotu pomaže dadilja kako bi ga ohrabrila i zaštitila od druge dece koja ga ismevaju zbog haljine, samo što u samoj reklami dete koje ga ismeva potpuno oduva jak vetar i više se nikad ne pojavi dok dadilja i dečak u ženskoj haljini pobegnu sa lica mesta. Zbog čega su mnogi komentari, pre svega n Tviteru, bili usmereni na to da kompanija implicira na nasilje ili čak i ubistvo dece.

Celu reklamu možete pogledati u tvitu ispod. 👇🏻

IZVOR: TW / @31Nights

Kompanije se sve češće upuštaju u tabu teme sa porukom kako bi plasirali neku poruku i time pridobili nove potrošače ili proširili svoju reklamu na talasu kontroverze. Mada ovog puta je većinska reakcija bila vrlo negativna iako su možda namere bile čiste.

Autor: redportal.rs

#Tviks

#Viral

#deca

#reklama

#tviter