Irena: Ne možeš da budeš fešn sa prepumpanim usnama 😅

U nekonvencijalnom jutarnjem programu Zornjak, koji se emituje od 10 do 12 časova, na RED TV-u, tema dana bila je moda. Zbog toga je Dragan Marinković Maca ovoga jutra u svoj sudio pozvao poznatu domaću kreatorku Irenu Grahovac i modnog fotografa i reditelja muzičkih spotova Dejan Milićevića. 😎

Dejan i Irena podelili su sa gledaocima Zornjaka na koji način trenutno sarađuju i kako su se njihovi putevi ukrstili. Naime, fotograf i modna kreatorka sarađuju već oko 20 godina, kada su zajedno počeli oblačiti i fotografisati tada najpoznatije estradne ličnosti. Njihovi putevi do danas se nisu razišli, tako da su Irena i Dejan nedavno otvorili zajednički studio u kom se trude da prate svetske trendove, kako u oblasti mode, tako i fotografije.

Foto: Printscreen Red TV

Poznati dvojac najavio je jedan modni performans, koji će se održati u jednom veoma neobičnom prostoru, a kako Dejan i Irena kažu, pomeriće sistem dešavanja u ovoj oblasti. 👏

Jedna od tema o kojoj se diskutovalo tokom današnje emisije, a usko je povezana sa modom, jeste normalnost. Maca je svoje goste upitao šta znači biti normalan i da li normalnost može zapravo da se definiše?

Kako je Irena izjavila, da bi se stvaralo, ne samo u okviru mode, već i umetnosti, mora se iskočiti van granica normalnog i ustaljenog. Takođe, Irena je dodala da joj nekada inspiracija dođe u 4 časa ujutru i da ona tada ustaje iz kreveta i kreće do svog studija u kome počinje da crta svoje kreacije.

Dejan Milićević govorio je o fotografiji nekada i sada. Nekada je bilo potrebno pravo umeće i dosta truda da se napravi odlična fotografija, što ne kaže da ne treba i sada, ali je danas više zastupljeno fotografisanje telefonima, koje zadovoljava potrebe društvenih mreža.

Foto: Printscreen Red TV

Kako se danas fotografi i modni kreatori gotovo "rađaju preko noći", veoma je teško probiti se na tržište. Pored toga potrebno je svoj rad prilagoditi tržištu da bi se odeća prodavala. Odnosno, kako je objasnila Irena Grahovac, naš region je siromašan i samim tim su kreatori na neki način "uslovljeni" da se priklone tržištu da bi prodavali svoju odeću. Ovakve komade odeće modni kreatori nazivaju "hranilicama", kako je Irena otkrila. Da bi prodala ono što je kreirano baš po njenoj volji, ukusu i viziji, potrebno je bogato tržište, jer su u pitanju modni komadi koji su neobični.

Čuvena modna kreatorka Vivijen Vestvud pravi fantastične kreacije i modne revije, ali njeni modeli nisu toliko nosivi i neće ih kupiti svako, zbog toga je potrebno bogato tržište, ukoliko kreator želi da stvara modele po svom ukusu.

Foto: Printscreen Red TV

Dejan i Irena su se dotakli trenutnih trendova na društvenim mrežama, koji trenutno vladaju među ženama u Srbiji. Dejan je tom prilikom oštro iskritikovao sve one žene koje koriste poznatu aplikaciju FaceApp i na taj način doslovno menjaju lični opis, dok je Irena prokomentarisala estetske intervencije i izjavila da se ne može biti "fešn" sa prenapumpanim unama ili nekim drugim delom tela. Moda zahteva prirodnu lepotu i "umiven" izgled.

Jedan od projekata na kojima su Dejan i Irena zajedno radili bio je spot za pesmu Čaje Šukarije, gupe Hurricane, za koju je Dejan radio spot, dok su zeleni šuškavci, koje pevačice nose u spotu, delo Irene Grahovac.

IZVOR: YT / Hurricane

Autor: redportal.rs

#Dejan Milićević

#Dragan Marinković Maca

#MODA

#fotografija

#irena grahovac

#redtv

#spot

#trend

#zornjak