Promena politike kompanije

Fejsbuk planira da smanji prisustvo političkog sadržaja na profilima korisnika, nakon što su ukinute "izuzetne" mere bezbednosti sprovedene tokom prošlogodišnjih američkih izbora, saopštio je Nik Kleg, potpredsednik kompanije za globalna pitanja i komunikacije.

Kleg je istakao da su korisnici izrazili želju da vide „više prijatelja, a manje politike“.

Promena pravila dolazi nakon što je uzbunjivačica Frances Hogen, inače bivša zaposlena u Fejsbuku, u javnost iznela informacije da kompanija „namerno skriva vitalne informacije od javnosti“ i „kupuje profit uz njihovu sigurnost“.

Odgovarajući na ove optužbe, Kleg je rekao da nije istinit podatak da je kompanije ukinula sve mere zaštite odmah nakona američkih izbora, te da se sada dodatno radi na smanjenju politike na mrežama.

- Jednostavno nije tačno reći da smo odmah ukinuli te mere, veliku većinu smo zadržali sve do inauguracije. A neke smo zadržali generalno, tako da trajno ne preporučujemo građanske i političke grupe ljudima - rekao je Kleg.

Kompanija Fejsbuk nije odgovorna za živote ljudi, ali će, ipak, učiniti sve da ih poboljša, poručio je potpresednik kompanije.

- Ne možemo mahanjem štapića da učinimo svačiji život savršenim. Ono što možemo da učinimo je da poboljšamo naše proizvode, tako da naši proizvodi budu što sigurniji i ugodniji za upotrebu.

Danas je Mark Zakerberg objavio koji će biti novi naziv i logo kompanije:

Foto: Youtube Printscreen

Autor: redportal.rs

#Cukenberg

#kako

#novi fejsbuk

#će izgledati