Šta da se radi kada se nađete u ovakvoj situaciji? 🤔

Iako mnogim običnim ljudima tviteraši deluju kao nedodirljivi, izgleda da to nije baš uvek istina. Da su i tviteraši ljudi koji hode Zemljom, dokaz je novi tvit @nemanja_tasic.

Naime, on je podelio situaciju koja ga je zadesila nakon što je kupio šporet:

- Stigao mi novi šporet, motam se tu oko njega sat vremena, uzeo šrafciger, otvaram, rasklapam, ne mogu da nađem gajtan da uključim u struju. Priznam poraz, zovem emecetu, kažu ne ide kabl uz šporet JEBET TI NEBO.

IZVOR: TW / @nemanja_tasic

Međutim, ovo nije prvi slučaj da se potrošači žale što nakon kupovine šporeta ne mogu odmah da ga koriste, jer uz šporet ne dolazi naponski kabl. Kompanija Gorenje je za Potrošački savetnik dala odgovor na pitanje zašto uz šporet ne dolazi kabl:

- Kod šporeta postoji mogućnost vezivanja i monofaznog i trofaznog kabla iz tog razloga što mi ne znamo kakav korisnik ima priključak u domaćinstvu i da ga ne bi dodatno opterećivali sa cenom priključka koji on neće možda koristiti, ostavljena je opcija da se korisnik sam odluči koju će vrstu priključka imati.

Međutim, problem je još veći jer ni na sajtovima za prodaju bele tehnike, u kategorijama za šporete ne stoji ni upozorenje da naponski kabl ne dolazi uz njega, već se podrazumeva da su kupci upoznati sa tim.

Autor: redportal.rs

#kupovina

#potrošači

#tviter

#Šporet