Većina ljudi veliki deo vremena provede sa kolegama na poslu, ponekad više nego sa porodicom.

Iako smo relativno bliski sa tim ljudima, postoje neke stvari koje ne bi trebalo pričati na poslu. Pravila poslovnog ponašanja treba uvek da sledite ma kako bili nervozni, uznemireni, ljuti, ma šta vam se događalo u životu.

Novac

Ne govorite o tome koliko zarađujete, kolika je vaša plata i da li imate neke dodatne poslove za koje vas dobro plaćaju. To je uvek povod za ljubomoru i neslogu na radnom mestu.

Privatni život

Nikako se ne hvalite ili uopšte ne govorite o vašem burnom životu, izlascima i pijanim noćima. Ako ste imali neku smešnu i neugodnu scenu, koja svakako nije u skladu sa vašim radnim mestom o tome ne pričajte. Trudite se i da što manje govorite gde izlazite i sa kim se to sve družite.

Veze i odnosi

Obično se ne možemo skoncentrisati na posao i teško sakrivamo od kolega naše emocioanlno stanje. Ako vas pitaju da li je sve uredu ne detaljišite i ne otvarajte se, jer ako tada krenete svakako ćete otkriti previše.

Prošlost

Odrasle i formirane osobe ne vuku za sobom terete prošlosti na posao. O sitnim nestašlucima iz mladalačkih dana ne govorite kolegama.

Primer kako to ne treba da izgleda na poslu 😂:

IZVOR: YT / Dnevna doza Drzavnog posla

Autor: Redportal.rs

#POSAO

#drzavni posao