Kontroverzna kampanja poznatog lanca brze hrane

Burger King je za nekoliko sati samo potpuno zapalio Tviter globalno.

Odlučili su se na jednu vrlo kontraverznu marketinšku kampanju za promociju stipendija za profesionalne ženske kuvare u Ujedinjenom Kraljevstvu, kojih po njihovom navođenju čini samo 20 % od svih profesionalnih kuvara.

U svom tvitu su napisali "Ženama je mesto u kuhinji" sa ciljem da zloglasnom seksitičkom uvredom skrenu pažnju na manjak žena u ovoj struci.

IZVOR: TW / @burgerkinguk

Mišljenja su vrlo podeljenja po pitanju efektivnosti ove kampanje i mnogi na društvenim mrežama su imali puno toga da kažu.

IZVOR: TW / @burgerkinguk

Puno ljudi je osudilo ovakav marketinški potez kao korišćenje seksitičkih provokacija zarad sopstvene promocije i našli su ovaj tvit kao vrlo neukusan i nekorektan.

IZVOR: TW / @burgerkinguk

Ipak neki su i podržali ovakav vid promocije jer je po njima opravdana i legitimna poruka o broju žena u kulinarstvu kao i stipendijama koje će davati ta kompanija.

Prosudite sami kako vam se čini ovaj marketinški potez.

Autor: redportal.rs

#BUrger King

#dan žena

#seksizam

#tviter