Na panoima u Ljubljani je samo marketinška kampanja

Red portal objavio je vest koja se pojavila na društvenim mrežama u BiH i regionu, a u pitanju je fotografija koja kruži uz tvrdnje da se na reklamnim panoima u Ljubljani objavljuju imena osoba koje su napravile neki prekršaj u saobraćaju. Ipak, radi se o marketinškoj kampanji u sklopu Evropske nedelje mobilnosti 2019 i u pitanju su izmišljena, a ne stvarna imena.

Red portal pogrešno je preneo informacije, da je javno “prozivanje” na panoima u Ljubljani deo kazne za prekršaje u saobraćaju, a ne ono što je zapravo – marketinška kampanja.

IZVOR: X / adiotrafikonte

Na plakatu ne piše to ime. 😉 Odlična plakatna akcija, ali ne radi se o realnim ljudima i njihovim prekršajima. Samo to. 🙂 Mah-mah!

U prvobitnoj vesti je navedeno i da su odmah usledila poređenja sa Beogradom uz komentare da bi se Beograđani verovatno takmičili čije će se ime naći na bilbordu. Međutim, ovi komentari se zasnivaju na manipulisanim činjenicama, jer čitaoci nisu znali da se radi o marketinškoj kampanji.

Red portal je 20. 10. 2020. godine objavio tekst pod naslovom BILBORDI SRAMA U LJUBLJANI, za koji je Raskrinkavanje.ba navelo da da je "prenošenje lažnih vesti".

Red portal izvinjava se čitaocima zbog prenošenja netačnih informacija.

Autor: redportal.rs

#Slovenija

#kazne

#ljubljana