- Imamo preko 70 televizijskih kanala, preko 20 digitalnih medija, filmski grad, a sad se ostvarujem u poslednjoj audio-vizuelnoj umetnosti, a to je pozorišna umetnost - započeo je Žeks.

Blic je u okviru svoje tradicionalne serije lista Najmoćniji ljudi u Srbiji objavio i listu Najmoćniji u medijima na čijem prvom mestu se ponovo našao Željko Mitrović zaslužno i ove godine.

Čitaoci Blica danas imaju na uvid listu najmoćnijih u medijima u Srbiji, a vlasnik Pink Media Group vodeće kompanije u Jugoistočnoj Evropi Željko Mitrović je na prvom mestu, ostavivši iza sebe mnoge vlasnike drugih televizija, producentskih kuća, umetnike i druge pripadnike sličnih zanimanja.

- Skromnost je jedina vrlina sa kojom čovek ne može da se pohvali, jer ako se pohvali onda više nije skroman, a ja ne spadam u mnogo skromne ljude. Nije me iznenadila činjenica da sam proglašen za najmoćnijeg u medijima, jer ne znam ko bi drugi zauzeo 1. mesto. Imamo preko 70 televizijskih kanala, preko 20 digitalnih medija, filmski grad koji radi punom brzinom, a sad se ostvarujem u poslednjoj audio-vizuelnoj umetnosti, a to je pozorišna umetnost - započeo je Žeks.

- Sve je navedeno, rekao bih, pod našom liderskom kontrolom i u tom smislu me nije iznenadilo 1. mesto. Ne znam kako se postaje najuticajniji ili najmoćniji, ali znam kako se postaje najgledaniji, ako bih otkrio taj recept, ne bih bio kuvar na visokom glasu. Biti najgledaniji znači biti, najuticajniji. Postoji dosta ljudi koji imaju visoki uticaj u medijima, a mislim da dolazi vreme kada će biti dosta uticajnih ljudi među onima koji sami uređuju svoje stranice. Ponekad sa mojom Instagram stranicom imam rič i do 2 miliona. Pronaći dobru komunikaciju sa najširom populacijom, što je uvek bila naša ideja, mi nismo nikada hteli da budemo elitistički mediji, već populistički - nastavio je Žeks.

- Tragali smo za profilima koji predstavljaju srpsko nacionalno biće kada je gledaoc u pitanju, radio slušalac ili korisnik naših digitalnih usluga. Pronići u njihovu suštinu i naći odgovore na njihova očekivanja i potrebe – zapravo je suština tog recepta. Ako se bavite komercijalnim biznisom u oblasti medija, to znači da smo mi preprodavci ljudske pažnje. Moramo tu pažnju prvo kupiti, a kupiti ljudsku pažnju danas uopšte nije lako sve je teže prikupiti i osvojiti. Imam dobar tim koji u određenim kategorijama ostvaruju zaista visoke rezultate. Bez tima, možete samo da mašete ušima. Zahvaljujem se listu Blic na ovom priznanju jer ga dodeljuje jedna od najkredibilnijih redakcija i jedan od najkredibilnijih i najuticajnijih medija u zemlji. Hvala čitaocima lista Blic i i gledaocima Blic TV-a - rekao je Mitrović za Blic TV.

Mitrović je na Blicovoj listi najmoćnijih iza sebe ostavio Srđana Milovanovića Kopernikusa , Vladimira Lučića, Suzanu Vasiljević, kao i Dragana Bujoševića.

IZVOR: YT / Željko Mitrović

Autor: REDPORTAL.RS