Ona je rekla i da Srbija nastavlja da unapređuje svoj imidž i svoju turističku ponudu

Tokom prvih šest meseci ove godine broj dolazaka turista u Srbiju veći je za 65,4 odsto u odnosu na isti period prošle godine, a ministarka trgovine i turizma Tatjana Matić rekla je da je tome doprinela i bogata festivalska ponuda tokom leta.

Matić je rekla i da Srbija nastavlja da unapređuje svoj imidž i svoju turističku ponudu i da tome posebno doprinosi razvoj festivala i brojnih drugih manifestacija u našoj zemlji, kao i da je resorno ministarstvo u ovoj godini podržalo 82 manifestacije sa 77 miliona i 250 hiljada dinara, sa ciljem da Srbiju učini još atraktivnijom i još poželjnijom turističkom destinacijom.

- Ovo leto je u Srbiji u znaku festivala. Samo u avgustu imamo više od 250 raznih kulturnih, gastronomskih, zabavnih, dečjih, edukativnih, prirodnjačkih, sportskih i avanturističkih manifestacija - napomenula je Matić, navodi se u saopštenju ministarstva.

Ministarka je posebno istakla Nišvil i Filmske susrete u Nišu, Lav Fest u Vrnjačkoj Banji, Sabor trubača u Guči, Festival balona u Kruševcu, Bir fest i Mjuzik vik u Beogradu, Mun fest na Staroj planini, Nušićijadu u Ivanjici, Zaječarsko kulturno leto, ArtLink festival.

Foto: Tanjug/Tara Radovanović

- Takođe i manifestacije i festivali kao što su Egzit, Sabor trubača u Guči, Kosidba na Rajcu, Drinska regata, Xroš hard enduro reli, ali i Zlatovanje, Festival balona u Kruševcu, Zaječarska gitarijada, Maglič fest, Župska berba, BITEF i mnogi drugi događaji sa najvećim imenima svetske scene koji nastupaju u našoj zemlji, čine Srbiju atraktivnom i autentičnom turističkom destinacijom - istakla je Matić.

Ona je izrazila uverenje da se do kraja ove i tokom sledeće godine mogu očekivati još bolji rezultate zahvaljujući ulaganjima u infrastrukturu, dodeli vaučera za odmor u Srbiji i kontinuiranom unapređenju kvaliteta i raznovrsnosti turističke ponude.

Autor: Tanjug

#Srbija

#Tatjana Matić

#turistički festival