Švedska letelica bi mogla biti rešenje problema za Veneciju i njene turiste jer se suočava sa teškim izborom između upotrebe brzih motornih čamaca na kanalima i zaštite gradskog kultnog nasleđa.
Kandelini čamci rade na hidrogliserima, podvodnim krilima kojima se računarom upravlja. Oni rade po sistemu koji podiže trup iznad vode i smanjuju trenje vode za 80% u poređenju sa konvencionalnim taksi čamcima. Koristi vrlo malo energije i kreće se u tišini, Kandelin brod C-7 proizvodi buku koja je manje ili približno veličine buđenja koje generišu tradicionalni venecijanski čamci u Veneciji.
- Gliseri su tehnologija sledeće generacije za motorne čamce. Omogućavaju vam brzu upotrebu baterije bez buđenja, buke ili udaranja - kaže Erik Eklund, direktor javnog prevoza u Kandeli.
Ovaj model čamca C-7 može da krstari velikom brzinom i preko 2 č. brzinom od 20 čvorova, daleko dužom od bilo kog drugog električnog čamca. Čamac leti iznad isprekidanih talasa, umesto da lupa kroz njih, što rezultira superiornom udobnošću za putnike.
- Sa C-7 smo želeli da napravimo prvi električni čamac bez kompromisa. Može ići brzo i daleko, poput čamaca sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Takođe je potpuno nečujan, mnogo uglađeniji i zabavan za vožnju, ne stvara buku i vrlo je ekonomičan za vožnju, za oko 99% je jeftiniji za rad od benzinskog čamca iste veličine - objasnio je Eklund.
Kako prenosi marineinsight.com Kandela će dovesti C-7 u Salone di Nautica u Veneciji na probnu vožnju.
IZVOR: YT / Bjørn Nyland
Vozači, naoružajte se strpljenjem!
Posle je*anja nema kajanja: Ša se kaje, kuka i plače 😥💔
EU za zabranu kamera koje prepoznaju lica
Autor: Redportal.rs