Fejsbuk prati Clubhouse

Fejsbuk je najavio nove proizvode koje predstavlja kao "audio društvene", između ostalog i aplikaciju za glasovne četove kao što je Clubhouse kao a osvrnuće se i na podkaste i njihovu distribuciju.

Plan uključuje i audio verziju Rooms, video-konferencijskog proizvoda koji je Fejsbuk izbacio prošle godine. Verzija će omogućiti grupama ljudi da slušaju i razgovaraju na virtuelnoj pozornici.

Fejsbuk će dozvoliti svojim korisnicima da ostavljaju kratke glasovne poruke kao postove na svoj fid kao i proizvod koji će korisnicima predstavljati podkaste.

Fejsbuk je takođe početo da testira novu aplikaciju Hotline koja će korisnicima da omogući da govore i da uživo dobijaju pitanja od publike.

Uspeh aplikacije Clubhouse, koja je puštena prošle godine i koja trenutno ima oko 10 miliona aktivnih korisnika nedeljno je demonstrirala ogroman potencijal glasovnih četova.

Tviter je takođe već počeo da testira razne vrste glasovnih funkcija, glasovne poruke koje su dostupne korisnicima ajfona a takođe su krenuli u testiranje glasovnih četova.

COVID-19 pandemija je nanela veliku štetu ali je zato otvorila brojne nove i kreativne načine kako bi ljudi komunicirali ili stvarali. U eri društvenih mreža i visoke tehnologije je presudno biti inovativan.

Autor: redportal.rs

#Clubhouse

#Društvene mreže

#Fejsbuk

#Grupni četovi

#četovanje