Preprodavci automobila sada se više ne takmiče samo sa drugim lokalnim preprodavcima, već i sa hiljadama prodavaca koji svoj auto prodaju direktno.

Ova pojava iznenadila je čak i najoptimističnije poznavaoce automobilske industrije. Svakako, pre široke ekspanzije interneta i pojave agencija za digitalni marketing koje su omogućile da se različita tržišta prebace u sferu digitala, malo ko bi mogao da zamisli da će prodaja i kupovina novih i polovnih vozila putem interneta postati potpuno uobičajena pojava.

Internet je u potpunosti izmenio oflajn svet prodaje automobila

Pre pojave interneta i izrade sajtova za posredovanje pri kupoprodaji, kupovina automobila bilo je nešto što je zahtevalo jako puno vremena i jako puno strpljenja. Ne samo da je potraga za automobilom koji će se kupiti uglavnom trajala dugo, već je bilo potrebno i izgubiti dosta živaca jer pojedini prodavci možda nisu bili fer pa bi se čitav postupak obustavio taman kada ste pomislili da ste našli svoj savršeni automobil. 

Ni prodavcima nije bilo lako. I što je najgore od svega, nikada niste mogli da budete sasvim sigurni da negde ne postoji auto i ponuda koja je u tom trenutku bolja. Svakako, u vašim lokalnim novinama moglo se naći puno oglasa. Međutim, ti oglasi su nudili vrlo malo podataka o stvarnom stanju automobila o kome je reč.

Prednosti savremenog načina kupoprodaje automobila putem interneta

Internet je doprineo da kupoprodaja automobila postane mnogo prijatnija i jednostavnija. Preprodavci automobila sada se više ne takmiče samo sa drugim lokalnim preprodavcima, već i sa hiljadama prodavaca koji svoj auto prodaju direktno. Kao rezultat, kvaliltet njihove usluge se značajno poboljšao, kao i njihove cene. 

Takođe, preprodavci i vlasnici autoplaceva sada ne ulažu isključivo u optimizaciju sajtova koje poseduju kako biste ih lakše pronašli putem Gugl pretraživača, već moraju da budu prisutni tamo gde je ponuda i konkurencija najveća, a to su portali za oglašavanje u kupoprodaji polovnih automobila.

Najvažnija stvar koju internet daje svakom potrošaču je više informacija

Zahvaljujući ekspanziji informacija putem interneta na Jutjubu se danas mogu naći kanali koji nude savete o automobilima i o tome kako da popravite automobile koji su se pokvarili. Na tim kanalima mogu se pronaći saveti stručnjaka koji pružaju praktične uputstva o kupovini automobila i o uočavanju potencijalnih problema koji jedan auto može da ima. Zahvaljujući portalima za kupoprodaju, na jednom mestu možete da izlistate širok izbor automobila, da lako uporedite cene, izlistate automobile prema godištu, pređenoj kilometraži i da pronađete automobile koje se nalaze u vašoj blizini.

Na forumima i društvenim mrežama mogu se razmenjivati praktična iskustva, kako u vezi sa određenim modelima automobila, tako i u vezi samog postupka kupoprodaje. Više znanja znači bolju početnu poziciju. Što više kupac zna pre nego što donese odluku o kupovini polovnog automobila, to će ta odluka biti bolja.

Koliko je vama internet pomogao pri odabiru automobila?

Autor: vesti.mojauto.rs

#automobili

#internet

#prodaja