Brod Niš svakodnevno je prevozio putnike od Zemuna do Beograda. Budući da se reka Sava tada mogla preći autobusom preko Železničkog mosta ili preko pontonskog mosta, koji je otvaran na svaka dva sata, interesovanje za ovu brodsku liniju je bilo veliko.
Kobnog dana prodato je 106 karata, a mnogi putnici su imali dnevne ili mesečne karte. Kako je kapacitet broda bio 60 putnika, kapetan Ferdinand Nobilo dobio je dozvolu da ranije isplovi kako novi putnici dodatno ne bi opteretili brod.
Do ušća Save u Dunav brod je plovio normalno. Tada je pod naletom vetra od 100km/h upao u vrtlog. Brod je potonuo oko 13 časova, a za svega tri minuta bio je na dnu Dunava. Pošto su se putnici sakrili od kiše u brodski salon, kapetan je lomio prozore i izvlačio ih sa ostalim članovima posade, a potom su lomili brodske daske i bacali ih u vodu kako bi se putnici držali za njih.
Do 19 časova izvučena je poslednja žrtva. Vlada FNRJ proglasila je trodnevnu žalost, a ova nesreća je bila povod za ukidanje rečnog saobraćaja između Zemuna i Beograda. Brod je skoro neoštećen izvučen iz Dunava dizalicom. Još 4 godine je plovio između Smedereva i Kovina do 1956. kada je isečen u Pančevu.
IZVOR: IG / @kulturni.beograd
Autor: redportal.rs