Interesovanje je ogromno 😎

Egor Onopko, novi bloger iz ruskog Vladivostoka, desnu stranu vrata je dao u oglas zainteresovanim pojedincima i preduzećima ukoliko žele trajnu reklamu. Iako niko nije verovao da će neko staviti reklamu na njegov vrat, prošle nedelje je objavio dokaz da nije šala. On je prikupio skoro milion rubalja (13.500 dolara) za prodatih 10 reklamnih mesta. Reklame na njegovom vratu su u vidu tetovaže.

Za pretvaranje sopstvenog vrata u bilborde inspiraciju je dobio od digitalnog tvorca Jan Staškeviča, koji je prvi kupio oglasni prostor na Egorovom vratu.

Očigledno je objava mladog blogera izazvala veliko interesovanje preduzeća i pojedinaca kako u Rusiji tako i u susednim zemljama, koji su želeli da se njihovo ime zauvek urežu u kožu. Na kraju je prodao 9 dostupnih mesta preduzećima iz Rusije, Ukrajine i Belorusije.

Jedno mesto košta 100.000 rubalja (1.350 dolara). Ipak je u pitanju reklama koja će trajati celog života. Kako je rekao ruskim medijima, interesovanje je veliko, mnoge je morao da odbije. Egor i njegovi klijenti potpisali su ugovor kojim se precizira da će tetovaže na vratu ostati vidljive do kraja njegovog života i da mu je zabranjeno brisanje ili prekrivanje drugim tetovažama.

View this post on Instagram

A post shared by ЕГОР ОНОКОНДА | КРУТОЙ (@onokonda)

IZVOR: IG / onokonda

Autor: redportal.rs

#Vrat

#oglas

#reklama

#tetovaža