Za dan prodao robu u vrednosti od 305,7 miliona dolara 🤑

Šin Juši, zvani Xinba, poznat je kao kineski kralj za prodaju putem striminga uživo. On je nedavno uspeo da proda više proizvoda za jedan dan nego što hongkonški tržni centar proda za 12 meseci.

On posluje na kineskoj platformi za striming Kuaishou, a specijalizovao se za promociju svih vrsta proizvoda, pokušavajući da ih natera da kupe što više njih tokom striminga. Pokazatelj njegovog uspeha je prodaja robe vredne preko 300 miliona dolara za 12 sati.

Ova vrsta prodaje je posebno postala popularna tokom pandemije COVID-19.

Tokom svog prvog strima uživo nakon 60-dnevne suspenzije na Kuaishou, zbog promocije lažnog ptičjeg gnezda, skupe kineske poslastice, Xinba je proveo 12 sati promovišući široku paletu proizvoda, od šampona do mobilnih telefona, svojim obožavaocima, kojih ima preko 40 miliona. Na kraju striming maratona, on je prodao više od 2 milijarde juana (305,7 miliona dolara) robe.

Poređenja radi, tržni centar Tajms Skver u Hong Kongu zaradio manje od toga u celoj 2020.

Osim što koristi zdrave taktike prodaje i marketinga, prilično se oslanja na svoju prošlost, neprestano podsećajući svoje milionske obožavaoce, od kojih su većina poljoprivrednici, da je i on sin farmera. Ne laže, i prevalio je dug put od svojih poljoprivrednih dana, a sada navodno donirajući preko 20 miliona za pomoć narodu Vuhana, tokom ranih dana pandemije.

IZVOR: YT / Bund2Boro 纽约小结棍

Autor: redportal.rs

#Xinba

#kina

#striming

#tržni centar