Pobeda Kanzas Sitija nad San Franciskom u nedelju uveče u proseku imala 123,4 miliona gledalaca na američkim televizijskim i striming platformama

Najduža utakmica Super Bowl-a je ujedno i najgledaniji TV program u istoriji američke televizije.

Pobeda Kanzas Sitija nad San Franciskom u nedelju uveče je u proseku imala 123,4 miliona gledalaca na američkim televizijskim i striming platformama, prema Nielsen-u i Adobe Analitics-u. To je srušilo prošlogodišnje cifre od 115,1 milion za pobedu Kanzas Sitija u poslednjoj utakmici nad Filadelfijom i predstavljalo je povećanje od 7%, piše Gardijan.

Prema CBS-u, koji je prenosio igru, 202,4 miliona ljudi je pogledalo barem deo ovogodišnjeg Super Bowl-a, čime je oboren rekord od 184 miliona takođe postavljen na poslednjem Superboulu.

Brojevi od ponedeljka jasno su pokazali da je utakmica pravi hit za CBS i NFL. Ukupno 120 miliona gledalaca koji su gledali utakmicu na CBS-u je rekord za jednu televizijsku stanicu. Navedenih 123,4 miliona gledalaca uključuje pretplatnike na emitovanja na platformama Nickelodeon, Univision, Paramount+, NFL+, itd.

Autor: redpoertal.rs