Projekat izrade zlatnog bicikla trajao je oko šest meseci, a u timu je učestvovalo 20 ljudi

Bliskoistočni međunarodni sajam satova i nakita ugostio je više od 500 domaćih i međunarodnih brendova iz celog sveta. Dubai, najveći grad u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, poznat je po pozlaćenim objektima, pozlaćenim superautomobilima i pozlaćenim zgradama. Ove godine na listu je dodat i zlatni bicikl.

Al Romaizan Gold and Jevelleri, sa sedištem u Saudijskoj Arabiji, predstavio je zlatni bicikl vredan 408.000 dolara koji je privukao veliku pažnju. Ukrašena je pravim listovima od 24-karatnog zlata.

- To je prilika bez premca za sve talente da pokažu svoje najnovije kreacije i inovacije pred više od deset hiljada posetilaca svake godine na ovom događaju. Većina njih traži najekskluzivniji zlatni dizajn, nakit, luksuzne satove i savremene modne linije iz celog sveta - rekao je Saif Mohamed Al Midfa, izvršni direktor Ekpo centra.

Kako je istakao Mohamed Abasi, direktor digitalne kompanije Al Romaizan, projekat izrade zlatnog bicikla trajao je oko šest meseci, a u timu je učestvovalo 20 ljudi. Zlatni bicikl nije samo za izlog i već je dostupan na tržištu Dubaija.

Autor: redportal.rs

#BICIKL

#Dubaji

#zlatni bickl