Vikinzi su tema nove Assassin's Creed Valhalla igre

Assassin's Creed Valhalla je akciona video igra koju je razvio Ubisoft Montreal, a objavio Ubisoft. To je 12. glavni nastavak i 22. izdanje u Assassin's Creed serijalu i naslednik igre Assassin's Creed Odyssey iz 2018. godine.

Foto: Printscreen YouTube

Igra je smeštena u 873. godinu nove ere, prepričava mitološku istoriju Vikinške invazije na Britaniju. U igri pratite Eivora iz klana Raven, koji se može igrati kao muški ili ženski lik baš kao u Assassin's Creed Odyssey. 

Assassin's Creed Valhalla je open-world akciono-avanturistička igra, strukturirana oko nekoliko glavnih zadataka i brojnih opcionalnih sporednih misija. Vi ste vrlo prilagodljivi vikinški ratnik koji iz svoje rodne Norveške putuje u Englesku, zemlju razbijenu na mala kraljevstva, svaku sa svojim vladarom.

Foto: Printscreen YouTube

Vaša misija nije samo da pomognete da nastanite ovaj novi svet vašim vikinškim klanom, već da naselite čitavu Englesku i ujedinite kraljevstvo. Da biste to uradili, biće potrebno da vršite prepade, pljačke. Da se susretnete s raznim prijateljima i neprijateljima koji će vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

Raznolikost oružja koje je dostupno igraču prošireno je tako da uključuje oružje poput mlatilica i dvoručnih mačeva. Borba je promenjena tako da omogućava dvostruko mahanje gotovo bilo kojim oružjem, uključujući štitove i svaki komad opreme koji igrač sakuplja je jedinstven.

Mehanika Eagle Vision iz prethodnih naslova vratiće se u obliku "Odin Sight". Igračev pratilac biće gavran po imenu Sыnin (staronorveški za "uvid") koji se može koristiti za izviđanje obližnjih područja, slično kao što su to činili prethodni ptičji pratioci u Origins i Odyssey. Igra stavlja više fokusa na šunjanje kako za prolazak kroz svet igre, tako i za vreme borbe.

Foto: Printscreen YouTube

Ne zahtevaju sve misije nasilno rešenje. Neke se mogu rešiti diplomatskim putem. Izbori igrača tokom razgovora ili igranja uticaće na likove i njihovo političko savezništvo sa ostalim NPC likovima. Igra će se manje oslanjati na tradicionalni sistem napredovanja i umesto toga više će se fokusirati na odabir veština kroz Stablo veština koje je igrač odabrao kako Eivor napreduje kroz igru. Težina nepriljatelja ocenjivaće se na osnovu igračeve kolekcije veština.

Sa zabavnom borbom i još boljim sporednim misijama, Assassin’s Creed Valhalla se pretvara u pravu vikinšku sagu. Regija Istočne Anglije koju smo videli u igri prepuna je potencijala.

IZVOR: YT / MKIceAndFire

IZVOR: YT / Ubisoft North America

Autor: redportal.rs

#Assassin’s Creed

#Igre

#PC

#Ubisoft

#Valhalla

#Vikinzi