Sjajni rezultati među različitim starosnim grupama

Najveći broj gledalaca u Srbiji 1. dan radne nedelje proveo je uz televiziju Pink! 😎

Ružičasta televizija je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. 📺

Foto: Printscreen YouTube

Pink televizija je ovog ponedeljka bila najgledanija komercijalna televizija među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom. 🤩

Foto: Printscreen YouTube

Foto: Printscreen YouTube

Foto: Printscreen YouTube

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

ELITA: Pretres nedelje sa Milanom – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma.

Foto: Printscreen YouTube

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma.

Foto: Printscreen YouTube

Premijera – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma.

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Nacionalni dnevnik je sa 17 odsto televizijskog auditorijuma zauzeo 6. mesto na listi najgledanijih emisija u danu na svim televizijama.

Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik.

Novo jutro – 18 odsto televizijskog auditorijuma.

Foto: Printscreen YouTube

Obraćanje gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića ispred Skupštine grada – 19 odsto televizijskog auditorijuma.

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Nevina i Osveta.

Foto: Printscreen YouTube

Detaljnije pogledajte u nastavku:

IZVOR: YT / RTV Pink Official

Autor: redportal.rs / pink.rs