Spektakularan program 18. Beogradskog festivala igre

BEOGRAD: Pozivajući na uživanje u živom nastupu i magiji teatra, glavni program 18. Beogradskog festivala igre je do koske hrabar, suludo zanimljiv i odvažno zreo, baš po meri festivalskog punoletstva, a on počinje novim komadom Dimitrisa Papajoanua, 19. marta i završava se nastupom Kompanije Akrama Kana, 14. aprila, najavili su organizatori festivala.

Kako poručuju organizatori - To nije sve, jer postoje i programi prethodne festivalske edicije koji zbog pandemije nikako nisu mogli da stignu do beogradske i novosadske publike.

Onima koji su brižljivo čuvali ulaznice, festival duguje neke senzacionalne predstave, pa će tako pravi maraton gostovanja izuzetnih savremenih koreografa i trupa, potrajati od 6. marta do 14. maja.

Festivalu prethodi tradicionalna revija filmova Dani igre u Jugoslovenskoj Kinoteci od 18. do 21. februara, koreografske radionice, majstorski kursevi, izložbe...

Od osnivanja je predstavljeno 417 koreografskih ostvarenja, dok je poslednje edicije pratilo oko 23.000 gledalaca i 120 akreditovanih novinara iz zemlje i inostranstva.

U godini pandemije, uprkos strogim međunarodnim protokolima, izvedeno je 11 predstava u 3 grada, odnosno nastupilo 7 trupa iz inostranstva i 1 produkcija iz Srbije. Programe je u pozorišnim salama i putem festivalskog FB kanala pratilo preko 8.000 ljudi.

Beogradski festival igre se razvija zahvaljujući podršci Ministarstva kulture Srbije, Grada Beograda, ambasada i kulturnih centara zemalja učesnica.

Za realizaciju programa u Vojvodini, značajna je dugogodišnja saradnja sa Pokrajinskim sekretarijatom za kulturu AP Vojvodine i Gradom Novim Sadom.

Devet godina zaredom, Beogradski festival igre realizuje svoje edukativne programe u saradnji sa Delegacijom EU u Srbiji.

Kao kompanija koja u svim segmentima podržava izuzetnost i stremljenje vrhunskim rezultatima, NIS ima čast da podrži Beogradski festival igre, manifestaciju koja presudno doprinosi promociji umetnosti u Srbiji, afirmaciji mladih umetnikai popularizaciji naše zemlje u svetu, donoseći joj istaknuto mesto na svetskoj kulturnoj sceni.

Visa sa ponosom podržava festival ikao pokrovitelj manifestacije, ljubiteljima igre omogućava popust pri onlajn kupovini ulaznica.

Erste banka kao višegodišnji partner Festivala nastoji da vrhunsku umetnost učini dostupnom najširoj publici u Srbiji.

Pored toga, podržava promociju manifestacije u susednim zemljama, sa idejom da Festival postane i regionalni doživljaj.

Kompanija Nestlé Adriatics a robnom markom Nescafe prepoznaje manifestaciju kao partnera sa kojim deli posvećenost promociji zdravog života.

Novi prijatelj Festivala je Telekom Srbija, dok su tradicionalni prijatelji Fondacija Hemofarm, DDOR Novi Sad, Schweppes, Heineken, Vahali Production Services, Advokatska kancelarija Bojović Drašković Popović i partneri, JP Pošta Srbije, Telegroup, Lasta, DM drogerie markt.

Zvanično vozilo Festivala je Reno.

Manifestaciju su podržali i hoteli Metropol Palace, Mama'shelter, Crown Plaza, Mercure Excelsior, Nota i Planeta Inn.

Autor: tanjug.rs

#2021

#Beogradski festival igre

#spektakl