Poznata modna blogerka Trejsi Dinunzio smatra da se analizom ormara može mnogo toga saznati o nekoj ženi i njenoj ličnosti.

Znate li šta znači ako vam je ormar prenatrpan skoro pa nenosivim komadima odeće? A ako u njemu imate samo jedan tip košulja i pantalona?

1. Ormar je prepun brendirane odeće. Ako je baš svaki komad odeće s logom, takva žena možda pokušava da sakrije svoj pravi identitet. Žene koje kupuju samo marke, često žele nešto da prikriju, nešto što ne žele da svet vidi i zna, smatra Trejs.

2. Ormar je prepun odeće koju ne nosite. Verovatno se radi o osobama koje teško ostavljaju svoju prošlost iza sebe. Takve osobe često su vrlo ljute i pune straha, a spadaju i među anksiozne tipove žena. 

3. Ormar je pun nenošene odeće koja još na sebi ima etikete. Trejsi objašnjava da žene koje odlože neki odevni predmet bez da skinu etiketu s njega, imaju viziju budućnosti, ali je ne ostvaruju, najčešće jer se boje. One nisu vezane za prošlost, ali umesto da se pokrenu i naprave nešto konstruktivno, radije kupuju odjeću za neki drugi život i ne nose je, objašnjava Trejsi.

4. U ormaru uopšte nema boja. Kod žena u čijim ormarima preovladavaju beli i crni odevni predmeti postoji želja za nestajanjem i time da ne budu primećene. To može biti povezano s puno toga. Možda je ta osoba bez sampouzdanja, ili introvertna ili ona koja se grozi društvenih događanja i upoznavanja novih ljudi, govori Trejsi. 

5. Samo pantalone u ormaru. Žene koje nose samo pantalone i odbijaju da nose suknje i haljine po pravilu su interesantne osobe, ali zbog društvenog konteksta smatraju da moraju da suzbiju svoju seksualnost kako bi se uklopile u okolinu i poslovni svet.

6. Ormar je prepun identičnih komada odeće. Nose li žene crne pantalone i bele košulje te imaju velik broj istih odevnih predmeta u svom ormaru boje se promena u odnosima i u poslu, kaže Dinunzio. 

Autor: zenasamja.me