Prvi šoping-centar u regionu koji je lansirao svoj brend

Tržni centar Ušće je jedan od najopremljenijih beogradskih tržnih centara. Zastupa mnoge poznate brendove, a od skoro Ušće se može pohvaliti svojim sopstvenim brendom.

- NAJBOLJI IKAD proizvodi čekaju te u novootvorenoj UŠĆE prodavnici na centralnom trgu i biće ti dostupni u svakom trenutku. Posebna draž celog projekta leži u činjenici da je same proizvode dizajnirao Slavimir Stojanović - FUTRO, grafički dizajner, koji je bio i idejni tvorac UŠĆE loga. Njegova zanimljiva biografija, kreativni duh i emotivna konekcija sa brendom izrodili su duhovita rešenja za UŠĆE prodavnicu, sa krajnjim ciljem da ljude angažuju da više prate svoj "vajb" i budu u skladu sa svojim vrednostima. Zato, LAGANO produži svoj korak ka UŠĆU, jer te čekamo na poznatom mestu - stoji na zvaničnom sajtu ovog TC.

View this post on Instagram

A post shared by UŠĆE Shopping Center (@uscesc)

IZVOR: IG / uscesc

U ponudi su majice, duksevi, haljine, kao i termosi, flaše za vodu i još mnogo toga. Na svakom proizvodu stoji upečatljiv natpis.

Foto: Printscreen /usceshoppingcentar.rs

Foto: Printscreen/usceshoppingcentar.rs

Foto: Printscreen /usceshoppingcentar.rs

Autor: redportal.rs

#brend

#tržni centar

#uŠĆE