Skočila prodaja seks-igračaka i donjeg rublja

Želeći da saznaju šta ljudi čitaju i kakve knjige kupuju tokom izolacije, svetske agencije za ispitivanje tržišta došle su do zbunjujućih rezultata. Na Amazonu i kod drugih sličnih distributera, značajno je porasla prodaja knjiga sa erotskom sadržinom. Taj novi žanr dobio je i ime: koronavirus erotika.

Seks-šopovi su takođe prosperirali pandemije, pa tako se broj prodatih proizvoda u direktnoj prodaji se nije značajno promenio, dok je u onlajn prodavnici skočio za 10% u odnosu na vreme pre pandemije. U Moskvi je zabeležen porast onlajn prodaje sa uslugama kurira. Najviše se kupuju seks-igračke, kao i donje rublje i kostimi. Porasla je prodaja kondoma i lubrikanata, kao i vibratora za one koji su ipak singl.

Proizvođači veša imaju slične podatke. Posle zatvaranja svoje njujorške prodavnice, brend Fleur de Mal vrlo brzo je onlajn rasprodao kolekcije luksuznog čipkanog veša. Predstavnik La Perle objašnjava da danas nećete kupiti novu torbu, jer ih već imate dovoljno, pa kad se zapitate čime biste sebe počastili u ovo doba, logičan odgovor je: nešto čipkano i sa dubokim izrezom. Agencija za ispitivanje tržišta utvrdila je da je prodaja čipkanih bruseva za samo 15 dana u aprilu porasla za 37%.

Čini se da su svi parovi koji su bili zajedno za vreme karantina, želeli da unesu malo vedrine i inovativnosti u spavaću sobu. Pandemija je izgleda bila pravo vreme za osveženje veze i popravljanje odnosa, ali možda i za otvoreniji razgovor o seksu između partnera.

Autor: redportal.rs

#donje rublje

#koronavirus

#seks

#seks-igračke