Šoping se posebno kod žena smatra kao hobijem koji popravlja raspoloženje, ali da li je zaista baš tako? 🤔🤔
Preterana potreba za kupovinom, prema rečima psihologa, može ipak da preraste u opsesivnu potragu za novim stvarima kako bi se ispunila emotivna praznina. Kako piše magazin.novosti.rs, kupovina novih cipela ili nove krpice najlakši je način da se zamene loše emocije. 👠👟
Stručnjaci tvrde da se "žrtve" šopinga uglavnom opisuju kao osobe s manjkom samopouzdanja, osećajem manje vrednosti i potrebe za stalnim dokazivanjem. Sociolozi upozoravaju da su najbitnija središta društvenih okupljanja postali upravo tržni centri, a koliko je čitava ta fama oko kupovine postala ozbiljna, govori i činjenica da ljudi troše novac i preko svojih mogućnosti. 💸💸
ŽENE 👩
Pripadnice lepšeg pola se od davnina smatraju rasipnicama. U želji da se svide suprotnom polu, često znaju da preteraju i odu iznad svojih mogućnosti. Uglavnom troše na kozmetiku, razne tretmane, masaže, boje za kosu i odeću. Postalo je normalno da svaka žena ima nekoliko pari cipela u ormaru za svaku priliku i u skladu sa svakom kombinacijom iz ormara. 🧐
MUŠKARCI 👨
Jači pol u proseku postupaju razumnije s novcem od žena. Međutim, muškarci su zato slabi na najnoviju tehniku. U stanju su da potroše gomilu novca ako su ugledali novi plazma TV, mobilni telefon ili digitalni fotoaparat. Iz strasti prema automobilima ne prezaju ni pred vrtoglavim svotama kredita ili lizinga. 🧐
Autor: magazin.novosti.rs