Prolaznici odmah znali o kom BRENDU se tačno radi! 😎

Ako osetite miris Mekdonaldsovog pomfrita dok šetate ulicom u Amsterdamu, postoji šansa da se, umesto u blizini Mekdonaldsa, nalazite u blizini mirisnog reklamnog panoa. 😁

Mekdonalds je predstavio prvi reklamni pano na svetu koji miriše po pomfritu, a ovi krompirići imaju toliko specifičan miris da najpopularniji lanac brze hrane na svetu na bilbord nije trebalo da stavi ni ime ni logo, jer su svi znali o čemu se radi. 😁

Ove reklamne panoe napravila je amsterdamska agencija TBWA\Neboko, koja je sarađivala s producentskom kućom Raúl&Rigel. Reklamni panoi, koji su ili crveni ili žuti, imaju skriveni deo u kom se nalazi pomfrit. 🍟

Foto: Printscreen YouTube / McDonald's Nederland

Unutrašnji sistem grejanja i ventilacije pojačava miris pomfrita, koji se tako širi i pet metara od samih panoa, a ovi bilbordi su postavljeni kao eksperiment - prolaznici koji su bili zbunjeni ovim panoima snimljeni su za video pod nazivom Smells Like McDonald's i nakon toga su intervjuisani kako bi se videlo da li mogu da prepoznaju miris. I naravno da su ga prepoznali, kako piše Index.hr, prenosi 021.rs. 👇

- Dokazano je da je miris delotvorniji u izazivanju jasnih i emotivnih sećanja od slika. Uključivanjem ovog čula u naše oglašavanje pronašli smo novi način da podsetimo ljude na sva ta dobra vremena provedena u Mekdonaldsu - rekao je Stijn Mentrop-Huliselan, direktor marketinga u holandskom Mekdonaldsu

U slučaju da reklamni panoi urode plodom, onaj ko želi pomfrit ne mora daleko da ide, jer su bilbordi postavljeni svega nekoliko metara od Mekdonaldsa.

Detaljnije u videu ispod 👇:

IZVOR: YT / McDonald's Nederland

Autor: 021.rs