Da li ih i vi imate? 🤔

Ukoliko uskoro planirate na godišnji odmor i pritom ste odlučili da odsednete u hotelu, trebalo bi da razmislite o navikama koje imate. 👇

Naime, postoje neke navike koje mnogo nerviraju osoblje jer nisu primerene za hotel.

Kako biste izbegli neprijatne situacije i imali ugodan boravak u hotelu, svakako se informišite o politici smeštaja u kojem ćete boraviti, piše Klix.ba, prenosi 021.rs. 👇

Nošenje bade mantila u restoranu hotela

Nošenje bade mantila u prostorijama kao što je hotelski restoran nije primereno. Prema Pedru Ričardsonu, čoveku koji je radio kao recepcioner, konobar i menadžer hotela, bade mantil bi trebalo da ostavite za odlazak na bazen.

Ranije traženje sobe ☝

Ranije traženje sobe u kojoj ćete biti ne samo da se smatra nepristojnim, nego ponekad i nemogućim. To je zato što većina soba bude zauzeta noć pre, pa je sobu potrebno pospremiti kako bi bila uredna za nove goste. Jedini način da dobijete sobu ranije je da pozovete hotel noć pre nego što dođete.

Pucketanje prstima prema osoblju 👇

Pucketanje prstima kako bi dozvali osoblje ne samo da se smatra nepristojnim, nego i neugodnim ponašanjem. Ova navika ne odnosi se samo na hotelsko osoblje, već i na ugostitelje i druge radnike u uslužnim delatnostima.

Korišćenje stvari koje vam ne trebaju 💧

Lako je zaboraviti ili biti opušten u pogledu štednje energije tokom putovanja, ali svejedno možete nešto učiniti bez puno truda. Iako gosti ne dobijaju poseban račun za režije, trebalo bi da ugasite svetla i TV kad napustite sobu i vodite računa o štednji vode.

Uništavanje sobe

Jedna od prednosti boravka u hotelu je to što ne morate da spremate krevet. Usluga čišćenja, međutim, nije izgovor da svoju sobu ostavite u potpunom neredu. Hotelsko osoblje nije tu da slaže vašu odeću i druge lične stvari.

Autor: 021.rs